למרכז הגריאטרי שיקומי פלימן דרוש/ה מועמד/ת למשרת מילוי מקום לתפקיד "קלינאי/ת תקשורת"
תיאור התפקיד:
אחריות לאבחון, טיפול ושיקום מטופלים בתחומי השפה, הדיבור, הקול ובליעה במסגרת שירות קלינאות תקשורת במרכז רפואי.
אחריות לביצוע אבחון למבוגרים המופנים על ידי מחלקות בית החולים בתחומי השפה, הדיבור והבליעה.
בתחום השמיעה, זיהוי תפקוד מערכת השמיעה, התאמת מגבר אישי לצורך הטיפולים והמלצה לאבחון ושיקום שמעיה בקהילה.
בתחום השפה, דיבור והבליעה: אבחון שפה, דיבור ובליעה, אבחון הפרעות בשטף ובקצב הדיבור, בקול, בהיגוי, בבליעה ובכלל זה הפרעות על רקע פונקציונאלי ואורגני.
קביעת תוכנית טיפולית ו/או הצגת ממצאי האבחון וההמלצה לתוכנית טיפולית, לרבות מסגרת הטיפול המומלצת לממונה, בהתאם לסוג הליקוי. הוצאה אל הפועל של התוכנית לטיפול שנקבעה, בתיאום עם הממונה.
ביצוע תפקידים נוספים, בתחום המקצועי, בהתאם להנחיות הממונה.
דרישת התפקיד:
השכלה: תעודת מקצוע קלינאי/ת תקשורת מטעם משרד הבריאות.
השכלה אקדמית (תואר ראשון) בהפרעות בתקשורת (שמיעה, שפה ודיבור).
שפות: ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה. ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
ידע: הכרת החוקים, התקנות והנהלים הקשורים לעבודה.
הכרה של פרסומים מקצועיים עדכניים בנושאי התפקיד.
כישורים אישיים: יכולת גבוהה לתקשורת בין אישית, יכולת לעבוד בצוות, כושר תיאום וארגון.
הערה: בהתאם לתיקון מס' 4 לחוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות התשע"ו-2016 ולהוראת השעה, עד יום 31.12.21 רשאים להגיש מועמדותם גם מי שאינם בוגרי תואר ראשון ובלבד שלהם תעודת מקצוע מטעם משרד הבריאות.
חלקיות המשרה: 50%
דרגת משרה א2-א4
מקום העבודה: חיפה.
מילוי מקום: עד 30.6.21.
תחילת העסקה: 1.1.21
הערה: מדובר על 3 ימי עבודה בשבוע.
כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך
קורות חיים בצירוף קורות חיים ותעודות השכלה ניתן להעביר למחלקת משאבי אנוש בבית החולים פלימן לכתובת המייל: vered.parnas@FLIM.HEALTH.GOV.IL בציון שם המשרה .
קול קורא
למחלקת המשק במרכז גריאטרי שיקומי פלימן דרוש/ה ראש/ת צוות (ניקיון)
תיאור התפקיד:
- ביצוע באופן עצמאי ו/או יחד עם הכפיפים עבודות ניקיון.
- פיקוח על ביצוע העבודה ע"י הכפיפים או ביצוע העבודות תוך שמירה על כללי עבודה הבטיחות המתאימים, כגון שימוש בכפפות, נעליים סגורות, לבוש סטרילי ובגדי עבודה, בהתאם לצורך ולהוראות הממונה.
- הדרכת כפיפים, פיקוח על עבודתם ומציאת פתרון לבעיות מקצועיות על פי הצורך.
- אחריות לשימוש בחומרי ניקוי וחיטוי ובמכשור לפי צורכי העבודה, הוראות הממונה, והוראות הקבע הקיימות.
- דיווח לממונים על לקויים תחזוקתיים הקשורים לעבודה.
- ביצוע עבודות מיוחדות בנושאים שבאחריות לפי צורכי העבודה והוראות הממונה.
- ביצוע תפקידים נוספים לי הוראות הממונה.
דרישות התפקיד:
- השכלה יסודית (8 שנות לימוד). רצויה השכלה תיכונית (12 שנו לימוד).
- ניסיון- לבעלי השכלה יסודית (8 שנות לימוד)- שנת ניסיון.
- ידע בסיסי בשימושי מחשב.
- דרישות רצויות: הכרת המונחים הרלוונטיים לעבודה, הכרת הצרכים המיוחדים בנושא הציוד למטופל.
- שפות- ידיעת השפה העברית.
- כישורים אישיים: יכולת ניהול והדרכת עובדים, יכול ארגון ושיפור תהליכי עבודה, יכול לקיום יחסי אנוש תקינים.
היקף המשרה: 80%.
עובדים הממלאים אחר הדרישות רשאים להגיש את מועמדותם בצירוף קורות חיים ותעודות למחלקת משאבי אנוש בבית החולים למייל: vered.parnas@MOH.HEALTH.GOV.IL.
המשרה תתפנה ביום 1.10.20.
------------------------------------------------------------------------------------------
(כל האמור להלן בלשון זכר מתייחס לשני המינים באופן שווה)
משרות נוספות מפורסמות באתר נציבות שירות המדינה למעבר לאתר שירות המדינה ניתן ללחוץ כאן